Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. 8 клас
Контент (англійською content — вміст) — це інформаційне наповнення сайту — ті повідомлення, які розробник складає самостійно або запозичує з дотриманням відповідних норм законодавства.
Зазвичай весь контент охороняє закон про авторське право, бо він є продуктом інтелектуальної праці, має своїх авторів і власників.
Властивості контенту:
Зазвичай весь контент охороняє закон про авторське право, бо він є продуктом інтелектуальної праці, має своїх авторів і власників.
Властивості контенту:
- якість;
- доступність;
- актуальність (значущість на даний час);
- достовірність (наданих даних);
- відповідність меті.
Правила зручного розташування відомостей на веб-сайті:
- простота — на сторінці має бути якомога менше елементів (дизайну). Завдяки цьому увагу фокусують на контенті. Легше привернути увагу до чогось важливого, коли її не відволікають елементами дизайну;
- фіксований дизайн — зараз зазвичай вже не зустрічаються сайти з «гумової версткою»;
- менше колонок — якщо раніше зустрічалися сайти в чотири колонки, а то і більше, то сьогодні три — вже максимум. А частіше — дві.
- назва сайту вгорі сторінки — це явище не нове. Але зараз блок у верхній частині сторінки, відділений від решти контенту, — загальновизнаний стандарт.
- проста навігація — меню навігації має бути великим і помітним, легким в розумінні, гіперпосилання повинні чітко відрізнятися від решти контенту.
- збільшений кегль — роздільна здатність і розміри моніторів зростають, тому можна не напружувати очі;
- чіткий логотип — щоб сайт запам'ятали, у нього має бути яскравий і виразний логотип;
- ніжний градієнт — плавний перехід з одного кольору в інший. Цей досить простий, малопомітний елемент, справляє гарне враження навіть при нудному за своєю суттю дизайну;
- шрифти без зарубок — текст, набраний таким шрифтом, набагато легше читати;
- нижній колонтитул — його ще називають «підвалом». Це невеликий блок внизу сторінки, в якому повторено навігаційне меню, розташовано копірайт ©, посилання на дизайнера сайту, контакти власника ресурсу. Якщо раніше це не вважали обов'язковим, то тепер відсутність «підвалу» вважають ознакою поганого тону;
- великі кнопки — якщо на сторінці присутні кнопки «проглянути», «придбати» тощо, то їх роблять такими, щоб користувач їх помітив і не схибив при натисканні — великого розміру і яскравими.
Коментарі
Дописати коментар