Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. 8 клас

Контент (англійською content — вміст) — це інформаційне наповнення сайту — ті повідомлення, які розробник складає самостійно або запозичує з дотриманням відповідних норм законодавства.

Зазвичай весь контент охороняє закон про авторське право, бо він є продуктом інтелектуальної праці, має своїх авторів і власників.

Властивості контенту:
  • якість;
  • доступність;
  • актуальність (значущість на даний час);
  • достовірність (наданих даних);
  • відповідність меті.
Правила зручного розташування відомостей на веб-сайті:
  • простота — на сторінці має бути якомога менше елементів (дизайну). Завдяки цьому увагу фокусують на контенті. Легше привернути увагу до чогось важливого, коли її не відволікають елементами дизайну;
  • фіксований дизайн — зараз зазвичай вже не зустрічаються сайти з «гумової версткою»;
  • менше колонок — якщо раніше зустрічалися сайти в чотири колонки, а то і більше, то сьогодні три — вже максимум. А частіше — дві.
  • назва сайту вгорі сторінки — це явище не нове. Але зараз блок у верхній частині сторінки, відділений від решти контенту, — загальновизнаний стандарт.
  • проста навігація — меню навігації має бути великим і помітним, легким в розумінні, гіперпосилання повинні чітко відрізнятися від решти контенту.
  • збільшений кегль — роздільна здатність і розміри моніторів зростають, тому можна не напружувати очі;
  • чіткий логотип — щоб сайт запам'ятали, у нього має бути яскравий і виразний логотип;
  • ніжний градієнт — плавний перехід з одного кольору в інший. Цей досить простий, малопомітний елемент, справляє гарне враження навіть при нудному за своєю суттю дизайну;
  • шрифти без зарубок — текст, набраний таким шрифтом, набагато легше читати;
  • нижній колонтитул — його ще називають «підвалом». Це невеликий блок внизу сторінки, в якому повторено навігаційне меню, розташовано копірайт ©, посилання на дизайнера сайту, контакти власника ресурсу. Якщо раніше це не вважали обов'язковим, то тепер відсутність «підвалу» вважають ознакою поганого тону;
  • великі кнопки — якщо на сторінці присутні кнопки «проглянути», «придбати» тощо, то їх роблять такими, щоб користувач їх помітив і не схибив при натисканні — великого розміру і яскравими.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Повторення. Цілі і дробові раціональні вирази. 11 клас

Авторські права та ліцензії у веб-середовищі

Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті